utorok 11. apríla 2017

Mardy Fish prekonáva úzkostné poruchy po dobu jedného konečnej mašľu na US Open

Pre záznam, Fish posledný zápas bol 2-6, 6-3, 1-6, 7-5, 6-3 porážka Španielska Feliciano Lopez, bitka, ktorá videla americký slúži k zápasu vo štvrtom nastavovať a kŕč zle v umierajúcich etapách. Vzhľadom k tomu, čo si prešla v posledných troch rokoch, to bolo nikdy nebude rozprávka koniec; ale skutočnosť, že 33-ročný dokonca mal koniec svojho vlastného výberu bol obrovský úspech sám o sebe.

V posledných troch rokoch bola ryba trpí ťažkou úzkostnou poruchou, ktorá sa na najhoršie bod, sa cítil schopný opustiť svoj dom.Potom, čo zmizol z ATP Tour, keď sa zaoberal stavom, ktorý postihuje milióny Američanov, na rozdielnych úrovniach, každý deň, Fish do konca vzal golf a bol dosť dobrý, aby dvakrát hrať US Open rezu kvalifikačné súťaže.

< p> Ale vždy chcel posledný počin. Nie, pokiaľ ide o výsledky; vedel, že sa nikdy nestane. Ale chcel ísť von na jeho vlastných podmienok, nesmie byť prekročený o chorobu, ktorá prišla z ničoho a znížiť ho v jeho najlepších rokoch. Trvalo obrovské množstvo tvrdej práce, lieky a terapie, aby ho dostať do tohto bodu a jednoducho byť späť na ihrisku pri Flushing Meadows, kde démoni miešali s zlaté spomienky, bol obrovský úspech.Že vyhral zápas bol menší miracle.Frances Tiafoe, predpokladaný budúci amerického tenisu, ukazuje aj na zabitie Viac

Je to 11 rokov, čo ryby, s jeho veľké prosperujúce slúžiť a text-book double-handed backhand získal striebornú medailu na olympijských hrách v Aténach. Obrovsky prirodzene nadaný, že je prvý, kto priznáva, že nepracoval tak tvrdo, ako mnoho ďalších, ale v roku 2010 si zmenil stravu, jeho rutinu, jeho tréning a tvrdá práca vyplatila. V roku 2011 sa habilitoval na sezónu-končiť ATP World Tour Finals av roku 2012 stál pri kariéry vysoké rebríčku siedme miesto, tesne pred US Open, kde to všetko zrútila.

Fish kariéra bola vrcholiť. Ale jeho telo a myseľ sa nehrá loptu.V marci toho istého roku začal trpí srdcovou chorobou, ktorý vyžadoval operáciu. Napriek tomu sa zdalo, že pokutu súd do tej septembra na Flushing Meadows, keď počas tretej kole zápasu proti Gilles Simon, zažil záchvat úzkosti.

Je nepochybne vziať veľa soul-vyhľadávanie pre dosiahnutie tohto bodu a veľa pomôcť, ale možno najviac pozoruhodná vec o Fish je, že sa necíti byť smolu. Keby tam bol niekedy nejaký "Prečo ja?" Momenty, potom odišli.On je spokojný so svojím životom v Los Angeles, so svojou ženou a malým synom, a keď sa obzerá za svoju kariéru hneď, že je hrdý na to, čo bolo dosiahnuté.

"Nie, nec ítim smolu v širšom schéme to, "povedal Guardianu. "Mám neuveriteľnú rodinu, bol som požehnaný k hre pre bývanie, a dokonca viac než to, že som som bol požehnaný, že má schopnosť, aby ho bolo možné prehrávať a schopnosť hrať dva športy na rovnakej čas. Tam nie je veľa ľudí, ktorí sú schopní to urobiť, tak jo, cítim sa veľmi šťastný.

"Existujú určité okolnosti, za ktorých sa cítim trochu smolu, alebo prečo sa to stalo mne, ale ja som tak nejako prechodu od toho a nájsť spôsoby, ktoré môžem poučiť sa z nej a pomôcť s ním.Vždy som pocit, že sa veci dejú z nejakého dôvodu a to, čo je úvaha za tým? No, možno je to jedna z životných povolania, možno je to ma pomáhať ľuďom priniesť povedomie o duševnom zdraví, pomáhať ľuďom pochopiť, prečo sa určité veci dejú s ľuďmi, ktorí majú ho aj ním trpia, aby povedomie o nej a dúfajme, pomáhať ostatným ľuďom vysporiadať sa s ním .SK Otvore né 2015: Andy Murray sa pohybuje, ako Nick Kyrgios podľahne viac

"Po tom všetkom. Mal som naozaj skvelú kariéru. Vyhral som cez 300 zápasov, vyhral veľa turnajov, skoro vyhral veľa veľkých turnajov, bití veľa dobrých hráčov a urobil viac vecí, než som si kedy dokázal predstaviť. Takže to bude všetko v poriadku.Dal som si hlavu na vankúš teraz, pretože vedel, že v neskorších fázach svojej kariéry od roku 2010, som to všetko možno by som mohol urobiť, aby som bol tak dobrý, ako som mohol možno byť, viem, že to znie naozaj gýčovité, ale to bolo vlastne true. Naozaj som robil všetko možné, aby tak dobré, ako som mohol byť. Sedem vo svete bolo to. "

Fish hovorí, že si je istý, ostatní hráči sa stretávajú s podobnými problémami, niečo Zopakoval, na US Open v tomto týždni. "Je tu tona chlapcov v šatni, som si istý, že majú problémy s ním z akejkoľvek úrovni je to," povedal. "Hovoril som s niektorými mužských a ženských hráčov o tom súkromne. Možno, že sú jednoducho nie je pohodlné, viete, tu s fotoaparátmi na nich hovorí o tom.Ale ja som do bodu, kde teraz áno, mi pomohlo a pomáha mi o tom hovoriť. "

Problémy duševného zdravia sú už dlhú dobu tabu v profesionálnom športe, ale v posledných rokoch niekoľko vysoko -Profil športovci sa konečne cítil schopný otvoriť o svojich problémoch. Keď sa snaží vysvetliť, prečo utrpel, Fish navrhol, že k zmene v očakávaní, vedený jeho úspechu, môže vyvolali útoky. Ale v rámci tohto procesu sa tiež dozvedel, čo sa stalo s jeho mozgu.

"Čo ide dolu, chemicky, vedecky, je, že je chemická nerovnováha," povedal. "Mal som svoje serotonínu v mozgu vypustiť, a to je, ako som sa vyvinula ťažká úzkostné poruchy.Za lieky na kopať do neho v podstate čerpadla serotonínu späť do môjho mozgu a prináša normálnej hladiny späť do môjho mozgu, kde môžem mať normál nu myslenie a funkciu na normálnu báze na dennej báze, bez toho aby museli stočiť do klbka a dúfať, že nič stáva sa mi.

Terapia, hovorí, bol masívny pomoc, a je niečo, čo očakáva, že pokračovať v dohľadnej budúcnosti. Lieky, na druhú stranu, je niečo, čo jeden deň dúfa, že sa nezaobíde bez. "Terapia je niečo, čo je veľmi upokojujúce pre mňa. Baví ma akúsi kontrolu s ním na veci.Aj hovoriť so športovým psychológom po celú dobu, hovorím so svojím psychiatrom menej a menej [x], ako som zvyknutý, tak nejako na pár mesiacov základu.

"Liek bude snáď byť niečo, čo som kedysi prestať hrať tenis a presťahovať sa do iného v mojom živote, tak nejako odstaviť z toho. Nechcem predvídať sám je na to navždy, ale verte mi, alternatívou je oveľa, oveľa horšie. Ale ja som veľmi pohodlné teraz s ním.Nie je to v prednej časti mojej mysli, ale ja dúfam, že odstaviť sám seba preč nakoniec. - dúfajme, že môžem dostať do bodu, kedy som nepotrebuješ tie veci a cítiť veľmi pohodlne od neho "

Fish hovorí, že by chcel pomôcť ostatným, ktorí trpia podobnými podmienkami a tiež plánuje spolupracovať s americkými juniorov v priebehu niekoľkých najbližších mesiacov.Keď sa zavesí svoje rakety, bude mu opustiť turné s radom pamäťou, niektoré veľké a niektoré nie tak veľký, ale s celou radou úspechov, žiadny väčší, snáď, než keď sedel v Londýne v roku 2011 na ATP World Tour Finals , si zaslúži svoje miesto po boku tých najlepších na svete.

"To bola taká zvláštna doba," povedal. "V tom čase som nebol zaoberajúce sa niektorý z tlakov a problémov úzkosť…a to bol možno najšťastnejšie obdobie v mojej kariére, keď všetci vyvrcholenie všetku tú tvrdú prácu [zrejmé]. Človeče, vy len sedieť a spomínam si, hovorí ku všetkým vami na pohovke a len trochu premýšľať, je to Roger tam a tam je Rafa tam to.každý rok, ale človek títo chlapci to urobiť, je to proste cool vec je byť súčasťou a jedného dňa môžem povedať svojmu synovi, že som sa tu raz. Som tak rád, že som bol schopný to raz urobiť, len preto, aby to všetko zažiť. Bolo to proste úžasný pocit. "


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára